12 клас

Завдання за вивченими творами 2020-2021

Завдання 1. Й.В.Гете "Фауст"
* Записати до зошита асоціативний кущ до образу Фауста

* Виконати завдання за цим посиланням


Завдання 2. Ф.Кафка "Перевтілення"
* записати до зошита характеристику образу Грегора Замзи.
* визначити, як через образ головного героя автор розкриває свій внутрішній світ.
 
Завдання 3. М. Булгаков "Майстер і Маргарита"
* Записати до зошита схему "Композиція роману "Майстер і Маргарита"

* Пройти тестування за посиланням

Завдання 4.
* Виконати контрольну роботу 
Розгорнуті відповіді на питання
1. Охарактеризуйте добу Просвітництва, вкажіть представників.
2. Визначте проблематику трагедії "Фауст".
3. Записати ознаки модернізму.
4. Охарактеризувати образ Грегора Замзи, провести паралель із самим Кафкою.
5. У чому своєрідність композиції роману "Майстер і Маргарита"? Поясніть.
6. Визначте особливості творчості М.Булгакова.

Завдання 5. Гійом Аполлінер
* Проаналізувати творчість поета , виписати у зошит цікаві факти.
* Створити колаж із рисунків його віршів (каліграми) 

Завдання 6. Райнер Марія Рільке
* Записати відомості про відвідування поетом України.
* Проаналізуйте вірш "Згаси мій зір..."

Завдання 7. Володимир Маяковський
* Опрацювати с.88 підручника, виписати основні тези 
* Проаналізувати поезію "А ви могли б?.."

Завдання 8. Борис Пастернак
* Записати тези, що розкривають творчість митця.
* Проаналізувати вірш "Зимова ніч"

Завдання 9. 
* Виконати контрольну роботу





   

Завдання 10. Джордж Оруел "Скотоферма"

*  












тема. Райнер Марія Рільке. Філософський характер та художня довершеність лірики поета








тема. Модерністська проза початку ХХ ст. Світоглядні і естетичні засади модернізму, його художнє новаторство. Життя і творчий шлях Франца Кафки. "Перевтілення". Образ Замзи як автопортрет письменника і уособлення "маленької людини" ХХ ст. Особливості композиції, використання фантистики


посилання на використаний матеріал є в слайді презентації. автор https://vseosvita.ua/user/id2687



тема. Йоганн Вольфганг Гете. "Фауст". Образ Фауста як утілення динамізму нової європейської цивілізації. Пошуки сенсу буття і призначення людини

“Фауст” аналіз (паспорт)

Автор- Йоганн Вольфганг Гете

 Рік написання. І частина – 1806, ІІ – 1825 – 1831

 Напрям – романтизм

 Жанр – філософська трагедія, тому що головне у ній не зовнішній хід подій, а розвиток гетевської думки. За масштабом зображення дійсності, глибиною образів і силою ліризму твір можна назвати поемою. Глобальність порушених питань дозволяє назвати твір філософською поемою, а характер конфліктів дає всі підстави говорити про «Фауста» як про поему драматичну або ж як про поему у драматизованій формі. 

Тема: сенс людського буття

 Ідея: Що є людина на землі – « божественне створіння», яке прагне істини, чи «тварина із тварин».

Фабула трагедії — перша частина — це вічна історія кохання, друга — історія вічності. У першій частині зображено «мікросвіт» людини, її індивідуальне, особисте життя, друга частина, «макросвіт», відбиває суспільно-політичне життя людства.

Проблематика трагедії “Фауст”

ü  проблема пошуку людиною сенсу буття та сили людського розуму

ü  проблема співвідношення віри і безвір’я, добра і зла, любові і ненависті

ü  проблема людського щастя

ü  проблема свободи життєвого вибору людини, суспільного та духовного призначення людини

Композиція та сюжет твору “Фауст”

Твір має прозору композицію: посвята, пролог на землі (в театрі), пролог на небесах, зав’язка дії, розвиток подій, кульмінація і розв’язка.

 Друга частина “Фауста” дуже абстрактна, в ній складно виділити явні структурні композиційні елементи.

 Головною особливістю композиції “Фауста” є її багатошаровість, спрямованість на читання з візуальним представленням того, що відбувається “на сцені”.

Перша частина складається з 25 сцен, у другій – 5 дій. Незважаючи на складність п’єси, вона досить цілісна в смисловому і художньому плані.

Сюжет твору не перевантажений подіями.

У І частині чітко видно три сюжетні центри: Фауст – Мефістофель, Фауст – Маргарита, Фауст – Вагнер. Композиційні зв’язки між ними здійснюються введеними в дію другорядними персонажами (алегоричні та міфологічні образи).

 У ІІ частині увага автора зосереджена на втіленні ідей. Сюжет не має єдності. Різноманітні теми втілюються в 5 діях. Дія І змальовує в діалогах картини занепаду, кризи феодальної монархії. Сатирично замальовується правляча верхівка. У ІІ дії – задум викликати до життя Гелену Прекрасну як зразок вічної краси. В лабораторії створюється істота Гомункул, який супроводжує Фауст у його пошуках шляхів до прекрасного, але розбивається і гине. В ІІІ дії розповідається про одруження Фауста з Єленою Прекрасною. Народжений син Евфоріон гине (дух поезії). Людина створена для земного, а краса – лише ілюзія. В ІV дії Фауста не привабила слава воєначальника. В V дії Фауст підбиває підсумок життя. Він пересвідчується в цінності реального буття і діяльного життя людини.

Головні герої твору “Фауст”  

Фауст – головний герой, який шукає істину, злиття з природою

 Мефістофель, (функція його образу – моральне випробування людини)

Вагнер, Маргарита










тема: Ернест Хемінгуей. Віхи життя та творчості митця. "Кодекс честі" героїв Е. Хемінгуея
Перегляньте відео


Немає коментарів:

Дописати коментар