Підсумкова контрольна робота
Творчість В.Дрозда, Ю. Винниченка, В.Чемериса
тема. Образи твору Валентина Чемериса "Вітька+Галя, або Повість про перше кохання"
Перегляньте відеопрезентацію та виконайте завдання, подані у ній
тема. Український гумор. Гумористичні ситуації в повісті Валентина Чемериса "Вітька+Галя, або Повість про перше кохання"
https://www.ukrlib.com.ua/books/printit.php?tid=3124 - посилання на повний текст твору
Завдання
1.Перегляньте відеоролик
2. Підготуйтеся до контрольного тестування
3. Прочитайте твір "Вітька+Галя, або Історія одного кохання"
тема. Місце для дракона» Юрія Винничука – повість-казка про сучасний світ, у якому й досі живуть «драконячі закони»
Завдання
Перегляньте відеоролик та виконайте завдання
Мультфільм, знятий за твором Ю.Винничука "Як Метелик Вивчав Життя"
https://www.youtube.com/watch?v=qvrPqB7nfis
Мультфільм, знятий за твором Ю.Втнничука "Історія одного поросятка"
https://www.youtube.com/watch?v=DektEASHrlo
Мультфільм, знятий за твором Ю.Винничука "Лежень - це я"
https://www.youtube.com/watch?v=taXjaCq4nxQ
Цікаве і нестандартне інтерв*ю Ю.Винничука

тема. Проблема знеосіблення людини в суспільстві, особистості і натовпу в оповіданні Володимира Дрозда "Білий кінь Шептало"
Завдання
1. Перегляньте відеоролик та зробіть опорний конспект біографічних відомостей про В.Дрозда.
2. Прочитайте оповідання "Білий кінь Шептало".
3. Запишіть аналіз оповідання "Білий кінь Шептало" до зошита.
тема. Особливості композиції повісті Ніни Бічуї "Шпага Славка Беркути"
Художній світ Ніни Бічуї особливий, бо це духовний світ людини, де
постійно ведеться боротьба між добром і злом, де творяться дива, які ніхто не
помічає. Це світ дитинства.
Відома літературознавчиня Тетяна Качак писала: «„Шпага Славка
Беркути“ – зразковий приклад актуальності майстерно написаного художнього
тексту. Що робить створений майже півстоліття тому текст цікавим сучасним
підліткам? Думаю, актуальність роману зумовлюють три основні фактори: герої,
проблематика і авторський стиль». Тож давайте детально розберемо текст повісті.
У повісті, що вивчається, Ніна Бічуя піднімає багато проблем. Їх треба записати до зошита.
Проблематика повісті:
– дорослішання дітей;
– самотність людини;
– відсутність повноцінного спілкування з дорослими;
– підлість і відкритість;
– жорстокість молоді, ставлення до братів менших – тварин;
– віра у свій талант;
– стосунки в середовищі дітей;
– самовдосконалення і самореалізація дитини;
– відповідальність людини за свої вчинки;
– дружба в житті людини;
– призначення людини на землі;
– формування характеру підлітків;
– протистояння брехні і правди.
Основні сюжетні лінії (записати до зошита)
Композиція твору (записати до зошита)
Експозиція: «Чотири портрети».
Зав’язка: розділ «Про те, що сталося пізніше».
Кульмінація: «Суд».
Розв’язка: «Кінець щасливий, немов у казці»
Вчительська ремарка: Повість починається з епізоду, який спонукає до
роздумів, непевності протягом усього читання. Потім дія повертає у часі назад,
описується кожний з чотирьох героїв повісті окремо від інших – і у взаємодії.
Гра "Шпаргалка". Прочитайте початки речень та знайдіть їхнє продовження у тексті. Запишіть.
Однак трьом хлопчакам, які вийшли з магазину, ..........
Толстой сказав: ..................................
Юлько збирає і палить малюнки, - ............................
Домашнє завдання: порівняйте образи Славка та Юлька (письмово і довільній формі)
Немає коментарів:
Дописати коментар