6 клас



Контрольна робота за творчістю  Я.Стельмаха і Лесі Ворониної
"Я і світ. Пригоди і романтика"

І рівень
1. Хто з цих майстрів слова народився в родині відомого письменника?
а Всеволод Нестайко
б Ярослав Стельмах
в Леся Воронина
г Іван Рень
2. Начитавшись книжок, Митько висловив думку, що назва села Юрківка може бути пов*язана з ...
а ім*ям святого Юрія
б юрським періодом
в ім*ям хлопчика Юрка, який колись урятував село
г ім*ям пана, якому колись це село належало.
3. Машину часу бабуся Соломія приховала під виглядом ...
а звичайної квітки
б жовтого "Запорожця"
в мітли
г парасольки.

ІІ рівень
1. Установіть відповідність між героями та твором.
а Ява                 1. "Тореадори з Васюківки"
б Клим              2. "Митькозавр із Юрківки, або Химера лісового озера"
в Сергій            3. "Таємне товариство боягузів, або Засіб від перляку №9"
г Павлуша
д Кактус 
2. Що таке пригодницька повість?
3. Що таке фантастична повість?

ІІІ рівень
Дайте відповідь на питання.
1. Василь Трош обдурив хлопців і насміхався з них, але вони йому подякували. Чому?

ІV рівень
Доведіть, що твір "Таємне товариство боягузів, або Засіб від переляку №9" є фантастичною, романтичною, багатоепізодичною повістю про виховання гідності й мужності.


                                                                                         

За цим посиланням можна погратися флеш-картками за твором Ярослава Стельмаха "Митькозавр із Юрківки, або Химера лісового озера"
https://naurok.com.ua/test/mitkozavr-iz-yurkivki-abo-129761/flashcard





За цим посиланням треба пройти тестування за твором "Митькозавр із Юрківки, або Химера лісового озера"
https://naurok.com.ua/test/start/129761


Тема. Леся Воронина - сучасна письменниця, авторка багатьох книг для дітей. Таємне Товариство, або Засіб від переляку №9". Фантастична, романтична, багатоепізодна повість про виховання гідності та мужності

Завдання.

1. Прочитати біографічні відомості про Лесю Воронину - с. 194 - 195 (підручник)

2. Теоретичний матеріал на с. 195 "Сюжет". Запишіть у зошит схему "Розгортання сюжету"
3. Прочитати с. 196 - 205 (підручник)
4.  Виконати 1, 2 завдання на с. 206 "ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ"



Тема: Допитливість, винахідливість, кмітливість хлопчиків - головних героїв ("Митькозавр із Юрківки, або Химера лісового озера")

Виконайте завдання за твором Я. Стельмаха "Митькозавр із Юрківки, або Химера лісового озера"


1. Криптограма. 
(відповідну букву слід шукати там, де сходяться горизонтальна цифра і вертикальна. підказка: 25 - "хи")











2. Виконайте словникову роботу: знайдіть і запишіть значення слів "бурштин", "Лох-Несс", "ботаніка", "репетувати".


3. Дайте короткі відповіді на питання:
1) хто є головними героями повісті?
2) що загадала вчителька зробити школярам за літо?
3) як хлопцям вдалося вмовити батьків Митька відпустити їх у село?
4) чому бабуся не отримала телеграму?
5) розкажіть про першу зустріч друзів із Василем. Де, як і коли?
6) хто розповів хлопцям про таємницю озера?

4. Робота з таблицею. Накресліть у зошит і заповніть. Матеріал на повторення твору "Тореадори з Васюківки"











Тема: Реальні (звичайні) та пригодницькі події у повісті ("Митькозавр із Юрківки, або Химера лісового озера"

Виконайте завдання

1. Тест
1. Яке завдання на літо отримали хлопці?
а зібрати гербарій
б зібрати колекцію комах
в записати народні пісні.
2. Митькова бпбуся жила в :
а с. Васюківці
б с. Юрківці
в с. Гарбузяни.
3. В якому класі навчалися хлопчики?
а у шостому
б у четвертому
в закінчили п'ятий.
4. Хлопці приїхали до бабусі з:
а з подарунками
б рюкзаками, фотоапаратами, сачками для ловлі метеликів
в великим пирогом.
5. Хто перший зустрівся хлопцям після прихзду в Юрківку?
а бабуся
б дід Трохим
в велосипедист Василь Трош.
6. Що було у бурштиновому камінчику, який Василь подарував хлопцям?
а павук
б метелик
в комаха.
7. Що збудували хлопці біля озера?
а землянку
б курінь
в будинок.
8. Звідки хлопці брали інформацію про химеру лісового озера?
а з бабусиної енциклопедії
б зі слів жителів Юрківки
в з бібліотечних книг.
9. Яку приманку взяли хлопці для звіра?
а корову
б курку
в козеня.
10. Хлопці були вдячні Василеві за те, що
а він подарував їм бурштиновий камінчик
б він розповів їм про химеру
в він влаштував їм такі чудові канікули.
11. Хлопці вирішили приїхати в село до Митькової бабусі, тому що:
а хотіли допомогти бабусі по господарству
б хотіли дізнатися більше про її життя
в мріяли пожити на природі без батьків.
12. За жанром "Митькозавр із Юрківки..." це:
а пригодницька повість
б історичне оповідання
в романтична повість. 

2. Накреслити таблицю у зошиті і заповнити її
Реальне
Фантастичне












3. Розгадати кросворд (накреслити кросворд у зошит і розгадати його)

1. Назва села, у якому відбувалися пригоди героїв В. Нестайка.
2. Ім'я одного з героїв повісті Я. Стельмаха, який запропонував назву химері лісового озера.
3. Тварини, з яких мала складатися колекція.
4. Шкільний предмет, який вивчатимуть у 6 класі Сергій і Митько.
5. Ім'я героя повісті Я. Стельмаха, у майбутньому майстра велоспорту.
6. Ім'я Сергієвого друга.
7. Ім'я героя повісті Я. Стельмаха, любителя музики.

4. "Яким я уявляю чудовисько біля озера?" 
Намалюйте або складіть твір-опис, яким ви уявили химеру.





Немає коментарів:

Дописати коментар